December 09, 2015

sewing broken wings

1 comment:

  1. Jestem zafascynowana Twoimi zdjęciami i światem, który kreujesz i po którym oprowadzasz. Pełnym zakamarków rodem z epoki wiktoriańskiej. Wszystko jest jakby zanurzone w słodkiej mgle, która z pozoru jest niewinna, lecz kryje w sobie mrok i tajemnicę, jeśli zajrzeć pomiędzy pozór.
    Ostatnio zagłębiam się w podobne rejony w poezji.

    widziałam wczoraj na śniegu
    bielszym niż niedzielne kołnierzyki
    wypłowiałe włosy matki

    grudzień pachniał sadzą i mrozem
    gdy lisy wyjadały ze mnie zmysły
    cichutko ułożyłam się obok

    _________________________________________

    teraz masz kolor gotującego się mleka
    a ja nie wiem co zrobić by
    zachować to ciepło

    może zaproszę cię na herbatę
    zasuszę jak bukiecik ziół

    ReplyDelete